استیصال تل‌آویو در مقابل مقاومت/گزارش رسانه صهیونیستی از کمبود بالگرد و خلبان

تهران- ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی از کمبود بالگرد نظامی و خلبان این رژیم برای مقابله با مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی با عنوان «اسرائیل از آمریکا بالگرد نظامی خواست اما درخواستش رد شد»، نوشت: فشار زیادی روی گردان هوایی است و وزارت جنگ، آمریکا را برای ارائه بالگرد نظامی تحت فشار قرار داده اما تاکنون، با این درخواست موافقت نشده است.

این رسانه صهیونیستی، ارائه بالگرد های آپاچی به تل آویو را از جمله درخواست های «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در دیدار اخیر این مقام آمریکایی از سرزمین های اشغالی عنوان کرد.

«یدیعوت آحارونوت» همچنین از به کارگیری مجدد خلبانان بازنشسته و پیر برای انجام پروازهای هوایی خبر داد و نوشت: باوجودی که بالاترین سن برای پرواز خلبانان، ۵۱ سال است، ارتش خلبانان ۵۴ تا ۵۵ ساله را نیز برخلاف رویه به کار گرفته است.

این رسانه صهیونیستی همچنین از استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از خلبانان ۵۵ تا ۶۰ ساله در بخش پشتیبانی پرواز خبر داد.

یدیعوت آحارونوت با اشاره به استیصال ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین نوشت: ارتش اسرائیل بدون کمک آمریکا، قادر به پیروزی و ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمنانش نیست.

به گزارش ایرنا، باوجود کشتار هزاران زن و کودک فلسطینی، ارتش اشغالگر تاکنون هیچ دستاورد نظامی در جنگ غزه نداشته است.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، حدود ۵۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی و حدود هزار تانک، نفربر و دیگر ادوات زرهی ارتش این رژیم نیز توسط رزمندگان مقاومت فلسطین هدف قرار گرفته است.

توان بالای رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه موجب شده پیاده نظام ارتش اشغالگر، نتواند بدون حضور گردان های زرهی، پهپادی و هوایی، در غزه عملیاتی انجام دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha