جنایت صهیونیست‌ها در شهادت سردار سیدرضی موسوی بی‌پاسخ نمی‌ماند

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی تاکید کرد که این اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها، بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا ، در پیام تسلیت روح الله دهقانی فیروزآبادی که امروز - سه شنبه - منتشر شد، آمده است: خبر شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در چهارم دی‌ماه تألم فراوانی را بار دیگر در ماه آسمانی شدن بزرگانی چون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران در پی داشت.

وی در این پیام تاکید کرد: سردار سرتیپ پاسدار سید رضی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود که مجاهدت‌های وی در جبهه نبرد با تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و غاصبان صهیونیست به رزق شهادت مزین شد. بدون شک راه او و دیگر هم‌رزمان آسمانی‌اش در جبهه مقاومت با الطاف خداوند قادر و متعال تا نابودی کامل جبهه باطل دنباله‌دار خواهد بود و این جنایات بی‌پاسخ نمی ماند.

رییس بنیاد ملی نخبگان شهادت این بزرگمرد مدافع حرم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، خانواده بزرگوار ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت و از خداوند منان برای روح بلند شهید سید رضی موسوی، علو درجات و حشر با شهدا و اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه پاسداران و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت چهارم دی ماه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha