۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85334136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات پنجم  دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه شنبه  پنجم دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و ورزشی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین در صفحه نخست شماره ۲۰۰۸ خود عناوینی همچون شکوفایی عمرانی در قلب تمدن شیراز،‌ کشت ۱۰۰ هکتار خاکشیر در شهرستان کوار،‌ درمان بیماران سرطانی و ۲۸ تیم فوریتی روانی در فارس فعال است را بر جسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۵۴ صفحه جنوب خود مطالبی همچون ماراتن تئاتر،‌ ناز نرکس خفر خریدار دارد،‌ این خانه دور است و آنچه باید در باره شپش سردانش آموزان را باید بدانید و در صفحه ورزشی خود با عنوان امان از باخت های میلی متری تیم لیموندیس شیراز را منتشر کرده است.

روزنامه عصر مردم نیز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۴۱ خود را شهادت یکی از فرمانده هان سپاه در سوریه،‌ آیا برق جام رسانه امید چشم اصحاب رسانه را در شیراز راگرفت عنوان گزارشی است که این روزنامه اختصاص داده است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۷۹خود به عناوینی همچون آینده روشن با آب های خاکستری،‌ منطقه سه دروازه پروِژه های فاخر شهری،‌ بسیاری از شاخص های نهضت ملی مسکن شیراز فراتر از استانی و کشوری است اشار ه کرده و چترهایی که باز نشد عنوان یاد داشتی است که در روزنامه سبحان منتشر شده است.

همچنین روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۰۷خود مطالبی از جمله شکوفایی پروژه های عمرانی و گردشگری منطقه سه شیراز،‌ طرح های نهضت ملی مسکن در بسیاری از شهرستان های فارس شاخص ساز شده و اساس ایده احداث خیابان غذا بحث توسعه گردشگری را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۷۶ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: دولت نباید یک طرفه مالیات ها را افزایش دهد،‌ هنوز دنبال مدل های مجانی هواشناسی و امید برکت به فارس رسید،‌ هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha