فرماندار مشهد از همراهی‌نکردن دستگاههای خدماتی در طرحهای مدرسه‌سازی گلایه کرد

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: دستگاههای خدماتی مانند گاز، آب و برق در ارائه خدمات به طرحهای مدرسه‌سازی و عمرانی در این شهرستان همراهی نمی‌کنند که از این بابت از آنها گلایه‌مند هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن داوری روز سه شنبه در آیین بهره برداری مدرسه ۱۲ کلاسه در حاشیه مشهد با اشاره به لزوم اطلاع رسانی این موضوع از سوی رسانه ها افزود: اگر دستگاههای خدماتی ما را در این طرح های عمرانی همراهی نکنند، باز هم جلسات خواهیم گذاشت تا به نتیجه برسیم.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری همه دستگاههای خدمات رسانی در طرحهای عمرانی بیان کرد: اگر اراده خداوند به تحقق امری باشد و هیچ کس آن را همراهی نکند مطمئن باشید در نهایت اراده خداوند محقق خواهد شد.

فرماندار مشهد ادامه داد: چه شده در این کلانشهر که برای یک خدمت رسانی به مردم و برای آسفالت شکافی و لوله گذاری اینقدر باید بدویم؟

داوری با بیان اینکه هر سه‌شنبه یک مدرسه در مشهد افتتاح می شود، افزود: این مدارس زیرساخت محسوب می شود و در مشهد واحدهای آموزشی به این شکل پذیرای حدود هزار دانش آموز هستند.

وی اضافه کرد: مدرسه ای با همین مشخصات در دیگر نقاط کشور شاید برای ۱۰۰ تا ۳۰۰ دانش آموز شهری یا روستایی مورد استفاده قرار گیرد، لذا باید اولویت ساخت مدرسه در کشور بررسی شود و ساخت واحدهای آموزشی در مشهد در اولویت قرار گیرد.

داوری آموزش و پرورش را مرکز و منشا امید آفرینی در جامعه دانست و گفت: وقتی دانش آموز با امید تربیت شود، خانواده خود را امیدوار می کند و این خانواده نیز جامعه را امیدوار می کند.

وی با اشاره به اینکه منشا هر حرکتی در اجتماع امید است، اظهار کرد: گاهی برخی مسوولان با رفتار و کردار خود به گونه ای عمل می کنند که دانش آموزان را ناامید کرده و خانواده و جامعه نیز در پی این نوع رفتارها تحت تاثیر قرار می گیرند.

فرماندار مشهد از همراهی نکردن دستگاههای خدماتی در طرحهای مدرسه‌سازی گلایه کرد

در این مراسم مدرسه ۱۲ کلاسه امام سجاد(ع) با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارت دولتی در منطقه پنجتن مشهد افتتاح شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha