۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85334196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه بوشهر: امید آفرینی، یکی از رسالت‌های مهم رسانه است

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بررسی و برشمردن توانمندی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این استان با هدف امید آفرینی یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه است که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

به گزارش ایرنا " سردار علی رزمجو " روز سه شنبه در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان "جام رسانه امید" در سالن صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: تقویت و تحکیم ارزش ها و باروهای دینی ، انقلابی و ولایت مداری به منظور مستحکم تر شدن اقشار جامعه از دیگر کارکردهای رسانه ها است.

وی افزود: برشمردن و آشنایی جوانان با مضرات ابتذال فرهنگ غرب دیگر کارکرد رسانه است که با تجزیه و تحلیل داده ها در قالب آفند و پدافند انجام می شود.

فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر یادآور شد: رسانه‌های انقلاب باید در برابر تهاجم فرهنگی به صورت برق آسا در فضای مجازی بر فرق دشمن یورش برده و جوانان را با واقعیت های انحطاط و ابتذال فرهنگی غرب آشنا کنند.

رزمجو تصریح کرد: شناسایی فرهنگ اصیل ایرانی و تقویت هویت ملی ، دینی و انقلابی در اقشار مختلف جامعه با اقدام حرفه ای رسانه ها محقق می شود.

وی گفت: حفظ عامل اصلی اقتدار کشور ، رهبری ، ایمان و تقوای اقشار مختلف جامعه است که این مهم باید در خروجی رسانه ها نمود عینی داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر ادامه داد: رسانه انقلابی سلاحی کاربردی و اثرگذار در انعکاس و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است .

وی بااشاره به اینکه در تمام جوامع بشری حاکمان تلاش می‌کنند که افکار عمومی جامعه را متناسب با سیاست‌های خود آموزش دهند گفت: رسانه می‌تواند در این موضوعات کاربرد و نقش بسزایی ایفا کند.

رزمجو افزود: از نقاط قوت رسانه این است که در سطوح گوناگون با مخاطبان متعدد در جامعه ارتباط دارد و این مهم بستر جذب اقشار مختلف به سیاست های حاکمیتی را فراهم می کند.

وی اظهار کرد: در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن اسلامی بشری نقش بزرگی برعهده رسانه ها است .

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه ۹دی قرا داریم گفت: هوشمندی مردم باعث شد تا آنان با شور و شعور انقلابی در کف خیابان حضور پیدا کنند و فتنه به زباله دان تاریخ پیوست.

رزمجو انتخابات اسفندماه امسال را یادآورشد و تصریح کرد: توپخانه دشمن فعال شده تا با کاهش مشارکت مردم مانع از تشکیل مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مقتدر شوند اما کور خوانده اند و انقلابی که حاصل جانفشانی هزاران شهید است شکست ناپذیراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha