فرماندار: هر دو هفته یک مرکز بهداشتی در مشهد افتتاح می‌شود

مشهد-ایرنا- فرماندار مشهد گفت: هر دو هفته یک مرکز بهداشتی در قالب درمانگاه یا خانه بهداشت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد که این طرح جهت تقویت زیرساختهای خدماتی مشهد از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن داوری در آیین افتتاح ساختمان جدید خانه بهداشت روستای امام تقی(ع) شهرستان مشهد افزود: بهداشت و درمان یکی از بخش های زیرساختی است که بعد از فضای آموزشی نیازمند توسعه و ارتقا آن در مشهد هستیم، با افتتاح این خانه بهداشت روستایی طرح افتتاح یک مدرسه در سه شنبه ها پربارتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهت ارتقای زیرساختهای خدماتی در مشهد با جدیت پیگیر هستیم، بیان کرد: در ادامه افتتاح یک مدرسه در هر سه شنبه، بهره برداری هفتگی از مراکز ورزشی و طرح های آبرسانی و تامین آب را نیز در سطح شهرستان اجرا خواهیم کرد.

فرماندار مشهد پیشگیری از بیماری را مقدم بر درمان دانست و افزود: لازم است موضوع استقرار پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد و کمبود این نیروها رفع شود.

فرماندار: هر دو هفته یک مرکز بهداشتی در مشهد افتتاح می‌شود

روستای امام تقی(ع) با هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در بخش احمدآباد شهرستان مشهد واقع شده که برای احداث ساختمان جدید خانه بهداشت این روستا با ۹۰ متر مربع زیربنا، ۱۴ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هزینه شده است.

در حال حاضر یک بهورز خانم در این خانه بهداشت به ارائه خدمات مشغول است که مقرر شد در آینده یک بهورز دیگر به این خانه بهداشت افزوده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha