تابلوهای تبلیغاتی مازندران باید کارکرد فرهنگی داشته باشند

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: تابلوهای تبلیغاتی سطح شهرهای مازندران باید کارکرد فرهنگی داشته باشد و متولیان امر نسبت به این امر دغدغه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی امروز سه شنبه در جمع فعالان فرهنگی شهرستان آمل اظهار کرد: فعالیت تابلوهای تبلیغاتی داخل و خارج شهر با نگاه درآمدزایی و فاقد پیام های فرهنگی هستند، دستگاه های مربوطه برای حل این مشکل اهتمام و نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: شهرستان آمل در طول تاریخ در ابعاد مختلف علمی و فرهنگی حرف های زیادی برای گفتن داشته و در گفتمان حکمت، فلسفه، فقه و عرفان از جمله شهرستان های سرآمد در کشور است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این مطلب که در طول انقلاب اسلامی و در تاریخ جمهوری اسلامی ایران حوادث و حماسه های مختلفی را تجربه کرده ایم ادامه داد: در بین این موارد فقط حماسه ششم بهمن آمل در وصیت نامه سیاسی و الهی امام(ره) بیان شد.

عزیززاده گرجی افزود: راز و حکمت ماندگاری حماسه ششم بهمن، مردمی بودن آن است و باید برنامه های مناسبی به صورت مردمی در این شهر تعریف شود و نقش دستگاه های دولتی، تسهیل گری این اقدامات است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه باید ساز و کار مردمی سازی این برنامه ها و به میدان آمدن مردم را فراهم کرد، ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از مجموعه های خودجوش انقلابی داشته باشیم و در این راستا موسسه ای با همین نام ایجاد شود و این مجموعه هم فعالیتش را در طول سال ادامه دهد.

عزیززاده گرجی بیان با بیان این نکته که به منظور تبیین دستاوردهای حماسه ششم بهمن آمل اقدامات تبلیغی، ترویجی و تبیینی از سوی دستگاه های اجرایی و حمایت از مجموعه های مردمی در همین راستا ارائه شود، بیان داشت: برنامه ها باید بر اساس ذائقه مخاطب و با زبان هنر ایجاد شود.

وی گفت: تولید انیمیشن، کتاب و سایر آثار برای مخاطبین در گروه های مختلف، و برگزاری محافل شعر و ادب بخشی از این برنامه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: در شهرستان آمل داشته ها و سرمایه های فراوانی داریم و همه این ظرفیت ها منابع هویت ساز ما هستند که باید برنامه های مستمری برای آنها داشته باشیم.

شهرستان آمل دارای ۴۳۰ هزار نفر جمعیت است که در پنج بخش و شش شهر ساکن هستند.

تابلوهای تبلیغاتی مازندران باید کارکرد فرهنگی داشته باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha