اجرای طرح وکلا در مساجد با هدف خدمت رسانی به مردم

شهرری_ایرنا_رئیس مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه گفت: طرح وکلا در مساجد، با هدف خدمت رسانی و رفع مسائل حقوقی مردم اجرایی می شود.

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه روز سه شنبه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق(قیامدشت )در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای تکریم مردم عزیزمان، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، دو سالی است که طرحی را با عنوان وکلا در مساجد، راه اندازی کردیم.

وی افزود: در روزهای یکشنبه نه تنها در تهران، بلکه در سایر شهرستان ها و حتی روستاها، کارشناسان در مساجد حاضر می شوند.

عبدلیان پور اذعان داشت: بعضی ایام، (یکشنبه ها) کارشناسان در ۳۰۰ مسجد حضور پیدا می کنند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه اضافه کرد: این طرح و در تهران با کمک حدود ۲۰۰۰ وکیل به صورت معاضدتی به مردم خدمت داده شده است.

عبدلیان پور با اشاره به اینکه وکلا به صورت معاضدتی به مردم معرفی می شوند، تصریح کرد: افرادی به مجموعه ما مراجعه می کنند، بعداز بررسی شرایط شان و برای اینکه از حق خودشان دفاع کنند، نیاز به یک وکیل دارند؛ لذا وکیل به صورت معاضدتی در اختیارشان قرار می گیرد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه افزود: از این قبیل کارها در مساجد، گسترش و افزایش پیدا کرده است.

اجرای طرح وکلا در مساجد با هدف خدمت رسانی به مردم

عبدلیان پور اشاره داشت: امروز در دانشگاه واحد شرق در حوزه قیامدشت در خدمت مردم این منطقه هستیم.از ریاست دانشگاه تشکر می کنیم که این فضا را برای خدمت به مردم در اختیار ما گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مردم بررسی و پیگیری شد؛ تعدادی وکیل هم در اختیار مردم گذاشتیم تا در مسائل حقوقی یاریگر مردم باشند. این وکلا، تا پایان پرونده پایش می شوند، تا کار مردم در مسائل حقوقی به پایان برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha