۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85334410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاخص آسفالت راه‌های روستایی خلخال هشت درصد ارتقا یافت

اردبیل- ایرنا- فرماندار خلخال از در طول دو سال خدمات دولت سیزدهم، شاخص بهره‌مندی مردم روستاهای این شهرستان از راه آسفالت روستایی هشت درصد ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد یحیی‌زاده روز سه شنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: در حالی که پیش از دولت سیزدهم شاخص آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان ۴۶ درصد بود، این شاخص در دولت سیزدهم با هشت پله صعود هم اکنون به ۵۸ درصد افزایش یافته است.

رئیس شورای اداری خلخال افزود: در دو سال اخیر بیش از ۵۰ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان زیر پوشش آسفالت قرار گرفته است و علاوه بر آن۱۲ و نیم کیلومتر از محورهای بین شهری خلخال نیز تبدیل به راه اصلی با عرض ۱۲.۵ متر ارتقا یافته است.

یحیی‌زاده با توصیه به مسئولین این شهرستان جهت پرهیز از جانبداری از کاندیداها و داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با مسئولینی که به هر عنوان و یا بهانه‌ای بر له یا علیه کاندیدایی وارد مسائل تبلیغاتی شوند برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه به کارگیری اتباع بیگانه به خصوص افاغنه در شهرستان خلخال ممنوع است، گفت: با متصدیان و مالکین آن دسته ازکارگاه‌ها و یا کارخانه‌هایی که به صورت مخفیانه اقدام به کارگیری اتباع کشور افغانستان در این شهرستان می کنند به شدت برخورد خواهد شد.

در این جلسه امام جمعه خلخال نیز با بیان اینکه آمار و تعداد کارهای بر زمین مانده و پروژه‌های نیمه کاره در این شهرستان کم نیست، مسئولین خلخال را به تلاش برای تکمیل طرح‌های عمرانی و پرهیز از هرگونه فرصت سوزی فراخواند.

حجت الاسلام کریم اسدی با گرامی‌داشت هفته مقاومت، سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی، سالروز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خواستار توجه ویژه به برنامه‌های گرامی‌داشت این ایام شد.

امام جمعه خلخال همچنین به اشاره به نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دشمن همانند گذشته با به کارگیری دسیسه‌ها و ترفندهای مختلف، برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند و ما هم باید تلاش کنیم تا این انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این نشست ازپیش بینی و تدارک ده‌ها برنامه برای گرامی‌داشت این ایام هفته مقاومت خبر داد.

سرهنگ جواد نوروزی برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای همایش بانوان و برگزاری برنامه‌های سیاسی، عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha