۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85334435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌‎نامه» در دانشگاه کردستان رونمایی شد

سنندج- ایرنا- آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» امروز سه شنبه در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجموعه کتاب«ره‌نامه» با جمع‌آوری و تدوین موضوعی بیانات رهبر انقلاب توانسته است عموم موضوعات مهم امروز کشورمان را پوشش بدهد و از نگاه سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وغیره طرز تفکر رهبر انقلاب را نسبت به مسئولیت‌ها و وظایف جامعه اسلامی بیان کند.

این مجموعه تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاست.

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های کردستان روز سه شنبه در مراسم رونمایی از این مجموعه، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ عنوان در چهل کتاب تنظیم شده و حاوی چالش های حوزه جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان افزود: این مجموعه در زمینه های روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوت، امام خمینی(ره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری منتشر شده است.

حجت الاسلام طاها توکلی، مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه کردستان نیز در این مراسم گفت: این مجموعه‌ دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است.

رییس دانشگاه کردستان نیز با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه اسلامی، ضمن تسلیت شهادت سید رضی موسوی از مستشاران ارشد نظامی ایران در سوریه، اظهار کرد: از صدر اسلام تا کنون «شهادت» یک ارزش نهادینه شده بوده و امیدواریم این ارزش به آیندگان نیز منتقل شود.

حامد قادرزاده افزود: چاپ این کتاب به معنای تثبیت ارزش‌ها و پیدا کردن مسیر هدایت است.

وی افزود: تمام تلاش دانشگاه این است که از بزرگترین و جامعترین کتاب بشریت که قرآن کریم است، بیشترین بهره را ببرد زیرا دشمنان می‌دانند که قرآن مسیر آگاهی و روشنایی را به همگان نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: امروزه جامعه دانشگاهی طبق فرموده مقام معظم رهبری باید الگوی جهان شود و علوم اسلامی که همان علم اخلاقیات است در تمام دنیا گسترش داده شود.

رئیس دانشگاه کردستان گفت: بزرگترین سرمایه، سرمایه انسانی است و خداوند انسان را در ابتدای خلقت جایگزین خود بر روی زمین قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha