مدیرعامل بازآفرینی شهری: شب‌های تاریک بم را نورانی و زیبا می‌کنیم 

کرمان- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: باید برای شب های تاریک بم فکری کنیم و شرکت بازآفرینی کمک می‌کند تا سال آینده در چنین روزی(سالگرد زلزله بم) شب های این شهر نیز نورانی و زیبا شود.

به گزارش ایرنا، محمد آیینی عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت جانباختگان زلزله بم(پنجم دی ۱۳۸۲) در محل بهشت زهرا این شهر افزود: فرزندان درگذشتگان این زلزله سال گذشته به عنوان سفیران نوسازی و مقاوم سازی مسکن به سراسر کشور اعزام شدند و بیش از ۱۰۷ همایش برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سفیران نوسازی در سراسر کشور اعلام کردند اگر به نوسازی مسکن شتاب ندهید به طور حتم جان افراد دیگری گرفته می شود.
آیینی گفت: امسال نیز رویداد دیگری با حضور همین سفیران نوسازی شروع شد تا کارها و اقدامات ارزنده ای که باعث شتاب زدگی به نوسازی مسکن شده است ارزیابی شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: از پنجم دی ماه سال گذشته تاکنون در سراسر کشور بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی نوسازی و همچنین ۶۰ هزار خانه ناپایدار جمع شده است.
وی افزود: جایزه ملی بم با همکاری سفیران نوسازی طراحی شده و نام بم همچنان ماندگار خواهد ماند تا ایران برای نوسازی بپاخیزد.
آیینی اضافه کرد: روزی تمام ایران برای بمِ آباد برخاستند اما امروز سفیران نوسازی بم برای ایران قوی به پاخاستند تا سقف های لرزانی برچیده شوند و نوسازی شتاب گیرد.

به گزارش ایرنا جایزه ملی بم به مناسبت روز ایمنی در مقابله با زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با شاخص‌های فنی و دقیق ارزیابی اعلامی توسط شرکت بازآفرینی شهری به برترین شهرداری‌های استان که در سه حوزه نوسازی مسکن، فضاهای شهری و توانمندسازی اقدامات برتری داشته اند اعطا خواهد شد.

مراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله بم عصر امروز با حضور دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha