دولت سیزدهم ۲۲۸ کلاس درس دانش آموزان ایلامی را تامین کرد

ایلام _ ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از تامین ۹۴ فضای آموزشی برای دانش آموزان این استان در قالب ۲۲۸ کلاس درس در دولت سیزدهم خبر داد.

"جلال حمره" روز سه شنبه در حاشیه رویداد جام رسانه امید به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: نگاه دولت در خدمات‌دهی به دانش‌آموزان بسیار بلند و ویژه است و در این مدت علاوه بر ساخت مدرسه؛ ۱۵۸ طرح عمرانی آموزشی در این استان اجرایی شده است.

وی تعمیر اساسی مدارس به تعداد ۱۸ مورد با ۱۴۰ کلاس، احداث ۲۳۷ سرویس بهداشتی و آبخوری، استانداردسازی ۳۹۰ مدرسه با یک هزار و ۹۵۰ کلاس، عایق رطوبتی پشت بام مدارس به میزان ۱۸۰ هزار متر مربع و اجرای آسفالت محوطه مدارس را از دیگر اقدام‌های دولت در مدت ۲ سال گذشته برشمرد.

حمره همچنین به آغاز طرح‌های عمرانی آموزشی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در این مدت همچنین ساخت ۷۰ طرح آموزشی با ۲۳۱ کلاس درس با ۳۴هزار متر مربع و اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، هفت طرح ورزشی استخر و سالن ورزشی با زیر بنای ۶ هزار و ۶۹۲ متر مربع با اعتبار ۶۴۰ میلیارد ریال و ۵۶ مورد احداث و تعمیر سرویس بهداشتی آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تصریح کرد: ساخت ۴۷ پروژه آموزشی با ۲۱۱ کلاس درس، ۱۳ مورد تعمیر اساسی و استانداردسازی، ساخت ۲۴ مورد سرویس بهداشتی و آبخوری مدارس و هفت فضای ورزشی در دست اقدام است.

وی به اقدام‌های این مجموعه در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون ۲۴ طرح آموزشی با ۶۱ کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام برنامه‌های عملیاتی در دست اجرای این اداره کل را حذف مدارس سنگی و تخریبی، ساخت مدارس سبز، مدارس کانون محله، مدرسه فاخر، توسعه سرانه ورزشی دانش آموزان و صنعتی سازی در مدارس عنوان کرد.

استان ایلام بیش ار یک هزار واحد آموزشی دارد.

#پیشرفت_ایران
#پیشرفت_ایلام
#جام_امید
#ایرنا_ایلام
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha