۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85334494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در بوشهر: شهادت چهره‌های مقاومت این جبهه را قوی‌تر می‌کند

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهادت‌ چهره‌های مقاومت بر خلاف تصور دشمنان، محور مقاومت را قوی‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا،" آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری" روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید" سید رضی موسوی" از سرداران سپاه در سوریه و همچنین ایام شهادت سردار شهید "قاسم سلیمانی" اظهار کرد: افزایش بصیرت، گسترش ‌عدالت‌خواهی‌،قیام علیه استکبار و بیداری جهانی از آثار شهدای جبهه مقاومت است.

وی بیان کرد: در این راستا به مناسبت شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت برنامه‌های ویژه‌ای در استان بوشهر تدارک دیده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای توسعه طرح‌های فرهنگی، تصریح کرد: در چنین ایامی باید مدیریت فرهنگی مورد توجه قرار گرفته شود چراکه در کاهش آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی نقش بسزایی دارد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: توجه به فرهنگ اسلامی در همه ابعاد باید در اولویت قرار بگیرد و در آستانه ماه مبارک رمضان باید برنامه فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا شود.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر تشکیل جلسه تخصصی برای برنامه‌ریزی فرهنگی برای ماه مبارک رمضان گفت: باید برنامه فرهنگی برای پهنای عمومی جغرافیای استان بوشهر برای اجرا طراحی شود.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه گردشگری است تصریح کرد: از هم اکنون برنامه فرهنگی ویژه ایام تعطیلات نوروز طراحی و راهکارهای لازم برای پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات ارائه شود.

صفایی‌بوشهری اظهار کرد: مردم استان بوشهر از فرهنگ غنی دینی برخوردار هستند که باید این فرهنگ دینی به مسافران و گردشگران نوروزی انتقال داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha