۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85334522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام پنج خودروی نظامی اسرائیل در عملیات مشترک مقاومت فلسطین
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

تهران – ایرنا – سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد از صبح امروز (سه‌شنبه) تاکنون، در عملیات مشترک با گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، پنج دستگاه ماشین آلات نظامی اشغالگران را در منطقه جبالیا البلد در شمال نوار غزه منهدم کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، سرایا القدس اعلام کرد در این عملیات از راکت های تاندوم و یاسین ۱۰۵ استفاده شده است.

خبرگزاری فلسطینی سما نیوز ساعاتی پیش نیز گزارش داد که مجاهدان سرایا القدس از ساعات اولیه بامداد امروز با نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به محورهای شرق و شمال شهر خان یونس یورش برده بودند، درگیر شده و با استفاده از گلوله های ضد تانک، مسلسل و خمپاره، ادوات و نیروهای آنها را هدف قرار داده اند.

همچنین گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از انهدام یک تانک «مرکاوا»ی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه توسط رزمندگان خود به وسیله راکت «الیاسین ۱۰۵» خبر داد.

رزمندگان مقاومت فلسطین روز یکشنبه نیز از انهدام دستکم سه دستگاه تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha