پوستر رویداد "جامعه پرداز" در بجنورد رونمایی شد 

بجنورد- ایرنا- پوستر رویداد "جامعه پرداز" با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری امروز (سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بجنورد رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از پوستر رویداد "جامعه پرداز" در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی و با حضور فعالان سازمان های مردم نهاد استان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی در این آیین اظهار کرد: رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار می شود.

حمیدرضا خاکشور افزود: هدف از این رویداد معارفه، تعامل و هم افزایی، شبکه سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مساله بر اساس بوم استان در نهادهای مردمی است.

پوستر رویداد "جامعه پرداز" در بجنورد رونمایی شد 

وی ادامه داد: این رویداد در سه محور خانواده و در حوزه‌های ازدواج و کاهش طلاق، هویت زن و جمعیت و فرزندآوری برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در این رویداد شناسایی مجموعه ها و ظرفیت‌های مردمی فعال در عرصه خانواده و تسهیل تعامل و هم افزایی آنها دنبال می شود.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha