معاون استاندار: لرستان رتبه چهارم جذب تسهیلات تبصره ۱۸ را دارد

خرم آباد_ایرنا_معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: این استان در رتبه چهارم جذب تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ در کشور قرار دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان سیروس ابراهیمی روز سه‌شنبه بیان کرد: از محل منابع نقدی بند "ب" تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به همه استان‌ها به‌ صورت مساوی چهار هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال به‌منظور پرداخت به طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری تخصیص داده شد.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: منابع این تسهیلات در مهرماه سال جاری به استان ابلاغ و تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم محدودیت‌ها و تاخیر زمانی تخصیص، خوشبختانه با پیگیری‌ها و جلسات منظم کمیته‌های کارشناسی و کارگروه استانی تاکنون یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال یعنی حدود ۳۲ درصد این منابع در حدود سه ماه به طرح‌های اشتغال‌زایی استان پرداخت شد.

ابراهیمی افزود: با توجه به نهایی شدن بررسی همه طرح‌ها و ابلاغ آنها به بانک‌های عامل استان پیش‌بینی می‌شود در ۲ ماه آینده از محل منابع بند "ب" جز ۲ تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال به طرح‌های اشتغال‌زایی استان تسهیلات پرداخت شود.

وی عنوان کرد: هدف از ارائه این تسهیلات ایجاد و توسعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی است که با در پیش گرفتن سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش می‌شود رتبه استان در جذب این اعتبارات ارتقا پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha