حمایت جامعه جهانی از مردم غزه تقویت جبهه ضدصهیونیستی را به دنبال داشت

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه تقویت جبهه ضدصهیونیستی را به دنبال داشت که بدون شک این حمایت‌ها زمینه‌ساز شکست اسرائیل جنایتکار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی‌فقیه در این استان، افزود: اکنون رژیم موقت صهیونیستی در متزلزل‌ترین شرایط خود از زمان تاسیس غیرقانونی تاکنون قرار دارد و حمایت جامعه جهانی از غزه موجب تضعیف موقعیت رژیم اشغالگر قدس شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از مسیحیان سراسر جهان به نشان همدردی با مردم مظلوم غزه آیین‌های سال جدید میلادی را برگزار نکردند که این نشان از حقانیت جبهه مقاومت است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: دفاع از مظلوم از اصول راهبردی و ماندگار انقلاب اسلامی است که اکنون به تمام جهان تسری پیدا کرده و تمام آزادیخواهان جهان فریاد حمایت از فلسطین و غزه سر می‌دهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تسلیت شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی تاکید کرد: بدون شک این اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها، بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی ادامه داد: مراقبت از شخصیت‌های موثر واجب است چرا که اسرائیلی‌ها اگر بتوانند در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند تا تمرکز ما را از غزه منحرف کنند، بدون شک دریغ نمی‌کنند و باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار بود.

امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود به حادثه پاسگاه راسک و شهادت چند تن از افسران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: هر چند دولت مرکزی پاکستان از شرارت‌های اشرار در امان نیست اما باید امنیت مرزها کنترل شود و اجازه ایجاد ناامنی به اشرار نداد و در این میان نهادهای متولی کشور هم باید هوشیار باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، به هفته فرهنگی خمین اشاره کرد و افزود: اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه روحانیت و اساتید دانشگاه باید از این هفته در جهت معرفی اهداف والای امام راحل به نسل جوان استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا در هفته فرهنگی خمین این شهر به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تمام جهان معرفی شود و تمام نهادهای اجرایی در این امر مهم، مشارکت گسترده داشته باشند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha