استاندار تهران: خروجی جلسات مدیران باید خدمت به مردم باشد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی بهتر به مردم و ارائه راهکارهای عملی برای حل مشکلات، گفت: خروجی جلسات مدیران باید تسریع در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اهمیت جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه اظهار کرد: این شورا به عنوان عالی‌ترین نهاد سیاست‌گذار استان است که در آن به مباحث کلی استان پرداخته و سیاست‌گذاری‌ها در آن صورت می‌گیرد و به موضوعات جزیی اجرایی کمتر پرداخته می‌شود.

استاندار تهران وظیفه اصلی و ماهیت برگزاری این جلسات را در ارائه سیاست ها و اتخاذ تمهیداتی دانست که موجب تسریع در امر خدمت رسانی به مردم شده و طی آن نسبت به رفع مشکلات به‌صورت ریشه‌ای تصمیم گیری می‌شود.

فخاری با بیان اینکه موارد مطروحه در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید قبلا در کارگروه‌های زیر مجموعه به خوبی و بادقت فراوان بررسی شود، افزود: ماهیت شورای برنامه‌ریزی استان تدوین سیاست‌های راهبردی و هم تدوین سیاست‌های اجرایی است به نحوی که خروجی آن لمس و رویت خدمات دولت توسط مردم باشد.

در این جلسه در خصوص طرح موارد مندرج در صورت‌جلسه‌های کارگروه های امور زیربنایی، توسعه شهری، اماکن ورزشی و محیط زیست بحث و تبادل‌نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha