۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85334912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح کتابخانه سبز در کرج

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85334912
آغاز طرح کتابخانه سبز در کرج

کرج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج اعلام کرد: طرح کتابخانه سبز به منظور ارتقای فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان با اهدای کتاب به کتابخانه امیرکبیر این شهرستان آغاز شد.

«امیدرضا تونی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین ویژه برنامه طرح کتابخانه سبز با حضور ۴۵ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی در کتابخانه امیرکبیر کرج با محوریت مسائل زیست محیطی توسط کارشناس آموزش اداره حفاظت محیط زیست شروع به کار کرد.

وی نقش کتابخانه سبز را در ترویج آموزه‌های زیست محیطی برای کودکان و نوجوانان حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این کتابخانه‌ها از جمله مراکز مهم ترویج دهنده فرهنگ زیست محیطی هستند که می‌توانند در سطح ملی نیز تاثیرگذار باشند.

تونی با اشاره به هدف این آموزش بیان کرد: این کارگاه با آموزش رفتارهای درست زیست محیطی به کودکان، آنان را موظف می کند تا از محیط زیست خود مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه در راستای نهادینه کردن رفتارهای درست زیست محیطی، این طرح در طول سال ادامه خواهد یافت، گفت: در این طرح قصه گویی و شعرخوانی با موضوعات محیط زیست با حضور دانش آموزان اجرا می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج افزود: کارشناسان، مسائل زیست محیطی را به دانش آموزان آموزش می دهند و مسابقات فرهنگی نیز برای دانش آموزان برگزار می شود.

پیش از این طرح کتابخانه سبز در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ نیز آغاز شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha