شهردار تهران: استفاده از امکانات شهرداری برای حمایت از نامزدهای انتخابات ممنوع است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - شهردار تهران گفت: در انتخابات ما باید همه شهر را برای ایجاد مشارکت بسیج کنیم اما شهرداری پای لیست خاص انتخاباتی نمی‌ایستد و این در تضاد اصل کارکرد ماست.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، علیرضا زاکانی افزود: همه برای مشارکت و ایجاد نشاط در انتخابات بسیج خواهیم شد اما اگر وارد دعواهای انتخاباتی شویم این خدمتی که به مردم عرضه می‌کنیم از دست خواهد رفت.

شهردار تهران با بیان اینکه من خودم دو دهه وسط معرکه انتخابات بوده ام، اما اینجا جای متفاوتی دارم، من بیرون یک ظرفیتی دارم اما داخل شهرداری به نام شهرداری تبلیغ برای هر گروهی حرام مطلق است و برخورد صد در صد می‌کنیم.

زاکانی افزود: وظیفه شهرداری زنده کردن شهر است و ما همین‌قدر که برای مردم نوکری کنیم مردم امیدوار می‌شوند و پای صندوق‌های رأی می‌روند ما دستور رهبری را با افتخار تبلیغ می‌کنیم اما پای کسی رفتن خط قرمز ما است.

وی ادامه داد: مشابه این ماجرا درمورد ستاد محلات است که یک عده می‌گویند ستاد محلات را فلانی برای کار سیاسی راه می‌اندازد اما تاکید می کنم که خط قرمز ستاد محلات کار سیاسی است یعنی اگر یک مدیر محله‌ای کار سیاسی بکند فردا نباید در آن مقام باشد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه ما یک الگوی موفق از مأموریتی که انقلاب اسلامی به شهردارها داده است را دنبال کنیم، گفت: این روش الگوی ماندگاریست و به سرعت در کشور تکثیر پیدا می‌کند اما اگر ما بگوییم این لیست را در شهرداری پخش و به نفع آن تبلیغ می کنیم، خط قرمز ماست و اصلاً قابل پذیرش نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha