۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85334944
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نان در تایباد خراسان رضوی فاقد کیفیت قابل قبول است

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد گفت: این شهرستان یکی از قطبهای کشاورزی استان خراسان رضوی به شمار می رود و هر ساله بهترین گندم از این منطقه به تنها کارخانه آرد تایباد ارسال می شود ولی نان بی کیفیت نصیب مردم شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضایی در جلسه کارگروه آرد و نان تایباد افزود: پایین بودن کیفیت نان در این شهرستان موضوع تازه‌ای نیست و مردم این منطقه در قبال آن واکنشهایی داشته و مسوولان امر هم قول رسیدگی داده اند ولی تاکنون عملی نشده است.

وی ادامه داد: تایباد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گندم استان است که نقش زیادی در تامین قسمتی از آرد مورد نیاز خراسان رضوی دارد.

سرپرست فرمانداری تایباد با بیان این که سرانه آرد هر تایبادی هفت کیلوگرم است گفت: هم اکنون روزانه افزون بر ۲۰۰ تن آرد در کارخانه این محصول تولید می شود ولی هنوز دلیل خاصی برای تولید و عرضه نان بی کیفیت در تایباد از سوی مسوولان این شهرستان بیان نشده است.

رضایی افزود: تعداد نانوایی های سطح شهر با توجه به سرانه جمعیت کافی است ولی برخی نانواها، نان با کیفیت به مردم نمی دهند که درصورت بازدید و احراز این امر با نانوایی های متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار کرد: کارگروه آرد و نان تایباد باید بازدیدهای میدانی خود را افزایش دهد و در این ارتباط سازوکار مناسب برای ارتقای کیفیت نان در سطح شهرستان درنظر گرفته خواهد شد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد افزون بر ۱۲۰ نانوایی شهری و روستایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha