جلسه نمایندگان اسکی در المپیک زمستانی با رئیس کمیته فرهنگی

تهران- ایرنا- نمایندگان اسکی آلپاین و صحرانوردی اعزامی به المپیک زمستانی جوانان کره‌جنوبی در جلسه صمیمی کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون حضور پیدا کردند.

به گزارش ایرنا، در راستای معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی فرهنگی المپین‌های اعزامی به المپیک زمستانی جوانان، امروز (چهارشنبه) و پیش از بدرقه ملی‌پوشان اسکی آلپاین و صحرانوردی نشستی با حضور رئیس، دبیر، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین مسئول کمیته آموزش در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون ضمن تشویق و حمایت از فعالیت‌های ورزشی و ایجاد انگیزه و حمایت معنوی از ورزشکاران به بیان نظرات و تجربیات خود در زمینه فرهنگی- ورزشی پرداخت.

وی گفت: ورزشکاران سفرای ایران در میدان المپیک زمستانی هستند و خودشان روی مسائل فرهنگی حساسیت ویژه‌ای دارند چرا که رفتارهای آنها به عنوان الگوی ورزشکاران ایرانی و مسلمان محسوب می‌شود و مسئولیت زیادی متوجه آنها است.

عباس نظریان رییس فدراسیون هم در این جلسه با اشاره به حضور نمایندگان کشورمان در این رویداد، تصریح کرد: حضور ورزشکاران کشورمان به نمایندگی از یک جامعه اسلامی-ایرانی و رعایت رفتارهای شایسته اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است.

همچنین دبیر و رئیس کمیته آموزش فدراسیون نیز با ارائه تجربیات گذشته خود در رویدادهای مشابه پرداخت.

کاروان اسکی ایران با ترکیب ۵ ورزشکار در دو رشته اسکی آلپاین و صحرانوردی المپیک زمستانی جوانان در کره‌جنوبی حضور پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha