امید؛ اکسیر جانبخش زندگی

ایلام - ایرنا - جهاد، امید، تبیین و تشریح زیبایی‌های خالق خلاق عالم است که در بستر آن زندگی معنا پیدا کرده و گل طراوت به ثمر نشسته و میوه آن عالم جان را متنعم می‌کند.

به گزارش ایرنا، همه چیز اسیر آرمانخواهی و عاشق ماندن است، حیات و حرکت است که زمین و آسمان و شب و روز را بهم می‌دوزد و معنا می‌کند.

اکسیر عمر و رشته ماندگاری ترجمان تلاش و پویایی من و تو و ما و مدیران است که بر عرشه کشتی کرامت آسمان عشق ایران متجلی می‌گردد و رایحه آن عالمی را معطر و منور می‌کند.

واژه امید و تابندگی تبیین در بستر اتحاد و از خود گذشتگی بیرق بلند آرمان انسانیت است که سیبل سعادت را هدف قرار داده و در سایه همافزایی ملت و متولیان ایران را به یک جهان زیبا تبدیل می‌کند.

زیر و زَبَرِ زمان در تسخیر امید به زندگی و جهاد جهش و جاذبه جاودانگی است که چنانچه فراموش شود عالم گرفتار جمود شده و در ایستگاه ناامیدی جان می‌دهد.

زیور، زیبایی و زایش و زادآوری دنیا نیز مدیون زندگی است که در صورت فقدان عشق و آینده نگری، زاده شدن زایل می‌شود و عرض و سماء نیز در دایره وحشت گرفتار می‌مانند.

با تلاش مدیران و مشارکت مردم و احساس مسئولیت نهادهای فرهنگی و اجتماعی در ایلام و ایران امید به زندگی بهترین بهانه گردش ایام و باعث دوام دوستی است.

ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه به اعجاز زندگی در قید حیاتند و باعث عزت و افتخار جامعه.

زندگی در بستر امید شیرین‌ترین عطای خدا به همه موجودات عالم است که شکرگزاری مطلق سزای او است زیرا بقاء و فنای عرش و فرش در ید پر قدرت خدای مهر آفرین و محبت افزاست.

نعمت جهاد و زایش زندگی که خلقت ۲ سرای را معنی می بخشد یکی از عنایات دادار دادگراست تا من و تو و همه ابناء بشر از مواهب الهی لذت ببریم وتوشه ای برچینیم.

اگر امید نباشد رفاقت می میرد، روشنایی رنگ می بازد، همراهی یخ می بندد، مِهر جان می‌دهد و اُنس دق کرده و عاطفه به عزا می‌نشیند.

پس بیاییم تحفه زندگی و جهاد جاوادانگی و امید به آینده بهتر را قدر بدانیم و خالق کردگار را به خاطر برکت عمر و محبت ماندن شاکر باشیم و امانت زندگی را عزیز بشماریم تا عزیز دوران خویش باشیم.

آری دوستان؛ خوش بختی پشت دیوار امید منتظر گل لبخند من و توست تا پایان شب سیه هویدا گردد.

اگر همراه باشیم دزدان زندگی را زمین گیر و عفریت اختلاس و اختلاف را خانه خراب کرده و فصل مهربانی وا کنیم چون اگر همدلی شکل گیرد، گُل همزبانی می روید و عمارت امید سر به فلک می‌کشد.

چه زیبا است که آیینه دل را پاک کنیم تا آفتاب آرامش از افق عاشقی شعله کشد و باران بهروزی سرزمین مشکلات را از اسارت اندوه برهاند.

خدایا، یاریمان کن تا دیو دشمنی را برانیم و فرشته دوستی در آغوش گیریم و همه باهم ایرانی آباد وآزاد داشته باشیم.

چنین باد.

#پیشرفت_ایران
#پیشرفت_ایلام
#جام_امید
#ایرنا_ایلام
#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha