۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85335110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان عضو کنست رژیم صهیونیستی به ناتوانی تل‌آویو در پیشبرد اهداف جنگ

تهران- ایرنا- عضو عرب کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با اذعان بر اینکه تل آویو نتوانسته اهداف خود از جنگ را عملی کند، پیش بینی کرد که نخست وزیر این رژیم سال آینده برکنار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری "الجزیره"، «احمد الطیبی» پیش بینی کرد که انتخابات زودهنگام در تل آویو برگزار و "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیررژیم صهیونیستی سال آینده برکنار خواهد شد.

این عضو کنست با اشاره به نداشتن تمایل واشنگتن به ورود به جنگ منطقه ای افزود؛ ارتش اسراییل در تلاش هستند تا جبهه ای جدید برای جنگ ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع اسرا در میان ساکنان فلسطین اشغالی، ادامه داد که این موضوع باعث درگیری میان نتانیاهو، راستگرایان و خانواده های اسرا شده است.

این اظهارات در حالی بیان می شود که منابع خبری رژیم صهیونیستی سه‌شنبه از اختلاف شدید در کابینه جنگ این رژیم در خصوص زمان انتقال به مرحله سوم جنگ غزه خبر داده و اعلام کردند که تأکید نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم بر این استوار است که جنگ با سرعت فعلی تا پایان ژانویه (اوایل اسفندماه) ادامه یابد.

این در حالی است که بنی گانتس وزیر جنگ پیشین و گادی آیزنکوت دیگر عضو کابینه جنگ بر این باورند که باید ارتش این رژیم هرچه سریعتر به مرحله سوم جنگ وارد شود.

به گزارش ایرنا، باوجود کشتار هزاران زن و کودک فلسطینی، ارتش اشغالگر تاکنون هیچ دستاورد نظامی در جنگ غزه نداشته است.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، حدود ۵۰۰ نظامی رژیم صهیونیستی و حدود هزار تانک، نفربر و دیگر ادوات زرهی ارتش این رژیم نیز توسط رزمندگان مقاومت فلسطین هدف قرار گرفته است.

توان بالای رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه موجب شده پیاده نظام ارتش اشغالگر، نتواند بدون حضور گردان های زرهی، پهپادی و هوایی، در غزه عملیاتی انجام دهد.

وزارت بهداشت غزه سه‌شنبه در هشتاد و یکمین روز جنگ از افزایش شمار شهدای جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۰ هزار و ۹۱۵ نفر خبر داد. همچنین ۵۴ هزار و ۹۱۸ نفر در این حملات زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha