دادستان کرمان: دیدار با خانواده شهدا در انجام وظیفه بهتر مسئولان موثر است

کرمان-ایرنا- دادستان کرمان با بیان اینکه جایگاه رفیع شهدا و نقش ارزنده خانواده آنان در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بسیار ارزشمند است گفت: حضور مدیران در جمع خانواده شهدا و ایثارگران علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنی و دینی ما نیز موثر است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، مهدی بخشی در دیدار با خانواده شهید رمضان شریف زاده ضمن اشاره به رشادت‌های شهدا باهدف حفظ امنیت کشور و دفاع از دین و نظام خطاب به اعضای این خانواده شهید بیان کرد: شما با حفظ روحیه انقلابی در تداوم مسیر شهدا حرکت می کنید.

وی با تأکید بر اینکه اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهدا است خطاب به همسر آن شهید والامقام اظهار داشت: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی داریم دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است.

همچنین در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از همسر و فرزندان آن شهید گرانقدر تقدیر شد.
شهید شریف زاده ماهانی متولد ۱۳۳۸ در شهرستان کرمان بود که سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد، یک پسر و سه دختر دارد؛ در طول دفاع مقدس راننده تانک بود و در بمباران شیمیایی منطقه سومار مجروح شد و سال ۱۳۷۱ در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از آن بـه شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha