۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85335278
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: مساله جوانان فقط ازدواج و طلاق نیست

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مساله جوانان فقط ازدواج و طلاق نیست و باید با خود جوانان در خصوص مشکلاتی که دارند صحبت کنیم تا برنامه ریزی درستی صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان قزوین، تصریح کرد: استعدادیابی های فردی و جمعی در حوزه جوانان بسیار موضوع مهمی است و هر کسی که در این حوزه کار کند مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: مداخله ما در حوزه طلاق زمانی صورت می گیرد که کار از کار گذشته باشد، در غیر این صورت باید با آگاهی بخشی به جوانان و زوج‌ها سطح اطلاعات عمومی خانواده‌ها را افزایش داد و اقدامات پیشگیرانه را جایگزین کرد.

اعلایی ادامه داد: اگرچه اطلاعات و دیدگاه مردم جامعه عوض شده و اکثر افراد انسان های مطلعی هستند، اما حساس سازی در مورد مسایل ازدواج و طلاق می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: سیاست استان در مورد ازدواج و طلاق، اطلاع رسانی عمومی و مشارکت دادن سازمان های مردم نهاد است تا بلکه بتوانیم به افراد مورد نظر مشاوره دهیم.

این مسوول تاکید کرد: باید از مداخله‌گری بپرهیزیم و با تولید محتوا و وایرال کردن (انتقال و انتشار اطلاعات با سرعت بالا) آن در فضای مجازی به فرهنگسازی جامعه امروز مبادرت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha