حماس: جنایت اسرائیل در کرانه باختری ملت فلسطین را مرعوب نمی‌کند

تهران - ایرنا - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: افزایش جنایات و ترور شماری از شهروندان فلسطینی در شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن مردم فلسطین را مرعوب نخواهد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز با صدور بیانیه ای از فلسطینیان در کرانه باختری خواست که مقاومت خود را در برابر اشغالگران صهیونیست افزایش و برای حفاظت سرزمین و مقدسات خود که مسجدلاقصی در راس آنها قرار دارد، نبرد «طوفان الاقصی» را تا پایان تجاوز دشمن صهیونیستی ادامه دهند.

این جنبش تاکید کرد: این جنایت در عزم و پایداری قهرمانانه ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگران صهونیست خدشه ای وارد نمی‌کند.

به گزارش رسانه های فلسطینی نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهونیستی بامداد امروز ( چهارشنبه ) از زمین و هوا به اردوگاه نورشمس در شرق استان طولکرم واقع در کرانه باختری یورش بردند.

هلال احمر فلسطین روز چهارشنبه از شهادت ۶ جوان فلسطینی در پی حمله پهپادی نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی "سما" به نقل از معاون بیمارستان «ثابت ثابت» طولکرم از انتقال پیکر ۶ شهید و همچنین ۶ مجروح در وضعیت وخیم به این بیمارستان خبر داد و افزود: تعدادی از شهدا که به بیمارستان منتقل شده اند، به دست صهیونیست ها اعدام شده اند.

گزارشگر کمیته فرعی اتحادیه پزشکان طولکرم نیز اعلام کرد: یک نظامی صهیونیست گردن مجروحی را که در آمبولانس بود، هدف ضربات کارد قرار داده است.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha