۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85335363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازداشت ۴ هزار و ۷۹۵ فلسطینی در کرانه باختری تاکنون

تهران- ایرنا- شمار شهروندان فلسطینی دستگیر شده در کرانه باختری از پانزدهم مهرماه تاکنون به ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از روز گذشته تاکنون ۱۲ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کردند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط این نهاد فلسطینی، شمار بازداشت شدگان کرانه باختری از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۴ هزار و ۷۹۵ نفر افزایش یافت.

این در حالی است که هلال احمر فلسطین روز چهارشنبه از شهادت ۶ جوان فلسطینی در پی حمله پهپادی نظامیان صهیونیست به اردوگاه "نورشمس" در شرق استان طولکرم واقع در کرانه باختری خبر داد.

هلال احمر فلسطین با اشاره به شمار بالای زخمی ها در پی حملات پی در پی به اردوگاه نور شمس، اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۳ آمبولانس اعزام شده برای امداد رسانی را توقیف کردند و مجبور شدیم یک شهید را روی دوش خود از این اردوگاه منتقل کنیم.

معاون بیمارستان"ثابت ثابت" طولکرم نیز با اشاره به انتقال ۶ شهید و ۶ زخمی در وضعیتی وخیم به این بیمارستان، افزود: تعدادی از شهدا که به بیمارستان منتقل شده اند، بدست صهیونیست ها اعدام شده بودند.

باشگاه اسیران فلسطینی روز دوشنبه اعلام کرده بود که از شب گذشته تاکنون، نظامیان اشغالگر صهیونیست ۳۵ شهروند فلسطینی را از جمله چند کودک در کرانه باختری بازداشت کرد و آمار کلی بازداشت‌ها در این منطقه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴ هزارو ۷۳۰ نفر رسیده است.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha