بازاریان اردبیل در افزایش مشارکت انتخاباتی نقش مهمی دارند

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: افزایش مشارکت، ایجاد رقابت سالم و رضایت عمومی برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان مدنظر است و بازاریان و صاحبان اصناف در این راستا نقش موثری دارند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل، رضا قاسمیان روز چهارشنبه در نشست با جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، همراهی و همکاری این قشر در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی بازاریان اظهار کرد: انتقال این هویت به نسل جدید و احساس مسئولیت بزرگان و ریش‌سفیدان بازار در این زمینه ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: در ۲ سال اخیر در استان اردبیل تلاش شده با انجام اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه، احساس آرامش و امنیت در بازار و جامعه تامین و تضمین شود.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در استان فراهم است، از انجام تمهیداتی برای کاهش هزینه تبلیغاتی نامزدها با بهره‌مندی از امکانات تبلیغاتی موجود در شهرها و راه‌اندازی پنج شبکه تلویزیونی شهرستانی برای پنج حوزه انتخابیه در این استان خبر داد.

قاسمیان در پاسخ به سوالات بازاریان، به افزایش قابل توجه اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان اشاره کرد و این قبیل اقدامات را در افزایش نشاط و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی، موثر دانست.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همزمان در ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha