تنش بین صهیونیست‌های افراطی و ارتش رژیم اسرائیل/ تهدید ژنرال اسراییلی به مرگ

تهران- ایرنا- سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) درباره قصد صهیونیست‌های افراطی برای ترور «یهودا فاکس» رئیس فرماندهی مرکزی ارتش این رژیم هشدار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از هشدار سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره ترور ژنرال فاکس خبر داد.

«رونن بار» رئیس «شین بت» در نامه ای که رونوشت آن به دفتر نخست وزیر و دفتر رئیس رژیم صهیونیستی ارسال شد، هشدار داد که ممکن است فاکس مثل «اسحاق رابین» نخست وزیر اسبق توسط صهیونیست های افراطی ترور شود.

بر اساس این گزارش، صهیونیست های افراطی از اقدامات فاکس برای کنترل صهیونیست های افراطی، جمع آوری سلاح های آنها و بازداشتشان ناراحت بوده و ممکن است حکم قتل وی را صادر کرده باشند.

تشبیه فاکس به هیتلر در حساب های کاربری صهیونیست‌های افراطی
تشبیه فاکس به هیتلر در حساب های کاربری صهیونیست های افراطی در فضای مجازی

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «هرتزی هالوی» فرمانده ستاد مشترک ارتش، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) در پیام های جداگانه ای، از اقدامات کنترلی فاکس حمایت کردند.

هرتزوگ در دیدار از یک پایگاه فرماندهی مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک گروه اقلیت به جنبش شهرک سازی و ارتش، آسیب های وحشتناکی می زند و برای ما بسیار مهم است که جلوی آنها را بگیریم و برای آنها روشن کنیم که دیگر بس است.

نتانیاهو نیز در آخرین نشست کابینه رژیم اسراییل، با محکوم کردن صدور حکم قتل فاکس توسط صهیونیست های افراطی، از دستور خود به دستگاه های ذیربط، برای بررسی این موضوع خبر داد.

پیشتر، رسانه های رژیم صهیونیستی از توزیع اطلاعیه هایی در کرانه باختری خبر داده بودند که گروهی افراطی موسوم به «مبارزان راه آزادی اسرائیل» خواستار قتل فاکس شده و وی را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی اعلام کرده بودند.

به گزارش ایرنا، حملات وحشیانه صهیونیست های افراطی به مناطق فلسطینی نشین موجب فاصله گرفتن متحدان غربی تل آویو از رژیم اشغالگر شده است. آمریکا، فرانسه و انگلیس از کابینه نتانیاهو خواسته اند تا این عناصر افراطی را مهار کند، زیرا اقدامات آنها را عامل گرایش بیشتر جوانان فلسطینی به مقاومت می دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha