۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85335521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشییع و خاکسپاری پیکر های پاک ۲ شهید گمنام در البرز

کرج -ایرنا- همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) پیکرهای پاک ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه در کرج و شهرستان اشتهارد استان البرز تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر مطهر یکی از شهدای گرانقدر با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ، فرهنگیان و سایر قشرهای مردم استان البرز در کرج با شور و حال خاصی تشیبع و در محوطه ساختمان اداره کل آموزش و پرورش این استان به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر شهید گمنام دیگر امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان اشتهارد استان البرز تشییع و در آرامگاه ابدی خود در روستای ایپک این شهرستان آرام گرفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در آیین تشییع پیکر مطهر یکی از شهدا که در کرج برگزار شد، گفت : برای شهدای گمنام در این استان یادمان های مناسب در دست ساخت قرار گرفته است.

وی افزود: تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در محوطه آموزش و پرورش استان البرز دارای اهمیت ویژه‌ای است؛زیرا بر اساس آزمایش‌های DNA حدود ۱۷ ساله بوده و به احتمال زیاد دانش آموز بوده است.

اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر تدفین پیکر پاک این شهید والامقام در فضای آموزش و پرورش می‌تواند به ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان و معلمان با شهدا بیانجامد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha