هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زیر سایه آرای استیناف؛‌ آسمان دوباره آبی می‌شود؟

تهران - ایرنا- هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی آغاز می‌شود که دیدارهای این هفته تحت الشعاع آرایی که صدر جدول را از استقلال گرفت و به سپاهان داد قرار دارد.

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی استقلال تهران به پایان رسید اما خوش‌بین‌ترین هوادار سپاهان هم تصور نمی‌کرد هفته پانزدهم را با صدرنشینی آغاز کند اما این اتفاق افتاد و با رای کمیته استیناف و بازگشت ۴ امتیاز کسر شده طلایی پوشان، آنها در شرایطی به مصاف شمس‌آذر قزوین می‌روند که گام بزرگی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی طی کردند.

بعد از صدور رای کمیته استیناف، فوتبال ایران باز هم شاهد حاشیه‌های بی‌پایان خود بود. حاشیه‌هایی که حتی پای مدیران عامل سرخابی‌ها را به کمیته اخلاق کشاند تا رضا درویش و علی خطیر به دلیل مصاحبه‌ها و بیانیه‌های تندی که بعد از رای کمیته استیناف داده بودند، پاسخگو باشند.

بدون شک این هفته آبستن اتفاقات بسیاری است، سپاهان با آرامش صدرنشینی در شرایطی پا به میدان خواهد گذاشت که نمی‌خواهد فرصتی که به دست آورده را به راحتی از دست بدهد و تیم‌های دیگر مانند استقلال و تراکتور هم به نوعی درصدد گرفتن حق خود از فوتبالی هستند که به زعم آنها، با بی‌عدالتی همراه است.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زیر سایه آرای استیناف؛‌ آسمان دوباره آبی می‌شود؟

هفته پانزدهم در ۴ سکانس برگزار می‌شود، سکانس اول آن شنبه ۹ دی به تصویر کشیده می‌شود که طی آن تراکتور از ساعت ۱۵ و در دیداری خانگی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. تراکتوری‌ها بعد از آرای صادر شده جای خود را در رده سوم به پرسپولیس دادند و با ۲۵ امتیاز یک پله پائین آمدند اما صنعت نفت آبادان که با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم است شرایطی متفاوت را تجربه می کند و درصدد است تا خود را از انتهای جدول جدا کند.

در دیگر بازی امروز استقلال تهران در آزادی پذیرای پیکان است، هواداران آبی‌پوش که جای خود را به طلایی‌پوشان داده‌اند، در این هفته واکنش‌هایی خواهند داشت اما اینکه تا چه حد و به چه صورت اعتراض خود را نشان داده و چگونه پیام خود را به گوش مسوولان فدراسیون فوتبال برساند، موضوعی است که باید تا ساعت ۱۶:۳۰ شنبه صبر کرد و دید.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زیر سایه آرای استیناف؛‌ آسمان دوباره آبی می‌شود؟

سکانس دوم این هفته روز یکشنبه ۱۰ دی جلوی دوربین می‌رود، هوادار با استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک با ملوان در دیداری همزمان از ساعت ۱۵ به میدان خواهند رفت. استقلال خوزستان قعرنشین که تنها یک برد را در ۱۴ هفته سپری شده لیگ برتر به دست آورده بدون شک کاری سخت خواهد داشت و باید دید کادر فنی و بازیکنان این تیم برای بقا در لیگ برتر چه تدابیری را به کار خواهند گرفت اما ملوان با تساوی بدون گل برابر تراکتور و آلومینیوم اراک با کسب ۳ امتیاز حساس برابر سپاهان پا به این هفته خواهند گذاشت.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زیر سایه آرای استیناف؛‌ آسمان دوباره آبی می‌شود؟

سومین سکانس لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه ۱۱ دی کلید می‌خورد، شمس‌آذر قزوین به عنوان اولین تیمی که با کسر ۳ امتیاز مواجه شد در ساعت ۱۵:۳۰ باید به مصاف سپاهان به صدر رفته برود و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز پرسپولیس در دیداری خارج از خانه رو در روی مس رفسنجان قرار بگیرد. سرخ‌پوشان تهرانی در بهترین شرایط که تقریبا دور از ذهن است شاید بتوانند جای استقلال تهران را بگیرند که این منوط به اما و اگرهایی است که همانطور که گفتیم تقریبا غیرمحال است اما فوتبال است و توپ گرد و باید دید در پایان این بازی شاگردان گل‌محمدی چه سرنوشتی خواهند داشت.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زیر سایه آرای استیناف؛‌ آسمان دوباره آبی می‌شود؟

آخرین سکانس این هفته هم به روز چهارشنبه ۱۳ دی باز می‌گردد، ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵ و فولاد و نساجی از ساعت ۱۷:۴۵ آخرین پرده هفته پانزدهم را به نمایش خواهند گذاشت. هفته‌ای که می‌تواند با حاشیه‌های بسیاری همراه باشد و باید دید تصمیمات اخیر فوتبالی تا چه حد بر آن تاثیر گذار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha