شهرراز شیراز با شکست تیم ساوالان مشکین شهر به مرحله چهارم  صعود کرد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- دور دوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور (  جام خرمشهر) با انجام یک دیدار در شیراز پیگیری شد و تیم شهر راز شیراز با شکست دادن ساوالان یوردم مشکین شهر اردبیل به مرحله چهارم  صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز شیراز برگزار شد تیم شهر راز با یک گل تیم دسته سومی ساوالان مشکین شهر را از پیش رو برداشت و راهی مرحله بعد شد.

به نظر می رسید تیم شهر راز شیراز که در دسته یک فوتبال کشور حضور دارد برابر رقیب دسته سومی با گل های بیشتری به پیروزی دست می یافت اما این اتفاق نیفتاد و تیم میزبان با تنها گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند تیم نه چندان مطرح ساولان مشکین شهر را شکست داد.

نیمه نخست این بازی با وجود برتری تیم میزبان گلی در بر نداشت اما تیم شهر راز موفق شد در دقیقه ۶۹ روی پاس محمد امینی توسط پیمان نامور دروازه تیم ساوالان را باز کند و جواز حضور در مرحله چهارم این رقابت ها را به دست آورد.

همچنین در مرحله سوم این رقابت ها تیم فجر شهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس پنجشنبه هفتم دیماه در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم مهرگان دره شهر استان ایلام که این تیم هم در دسته سوم قرار دارد، است.

به گزارش ایرنا در مرحله چهارم این مسابقات تیم های لیگ برتری نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

هم اینک تیم شهر راز شیراز با پایان دور رفت مسابقات فوتبال دسته یک ( جام آزادگان ) با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha