۶ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85335912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فلسفه ۹ دی برای نسل جوان تبیین شود

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجانبه سالروز یوم الله ۹ دی سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در برنامه های گرامیداشت این سالگرد حضور مردمی در اولویت باشد و علاوه بر برگزاری مراسم در نقاط مختلف استان، در مدارس و دانشگاه‌ها، فلسفه این روز برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی شامگاه چهارشنبه جلسه هماهنگی بزرگداشت یار دیرین سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید رضی و ۹ دی افزود: نحوه شهادت سردار سید رضی موسوی، یار و همراه قدیمی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و از باسابقه‌ترین مستشاران ایرانی جبهه مقاومت در سوریه، نشانه خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.
وی به مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به حضور طولانی مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت هستند بر این مبنا یکشنبه /۱۰ دی سال جاری/ حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناسی استان خواهد بود.
این مسوول به نامگذاری محور شرقی پادگان زنجان به نام شهید سید رضی موسوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این اقدام به موقع نشان از ارادت پایتخت نشینان شور و شعور حسینی به شهدا است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه ای باشد که آحاد مختلف مردم در این مراسم مشارکت حداکثری داشته باشند و درکنار تبلیغات و فضاسازی شهرها و روستاها، نسبت به معرفی خدمات ارزنده این شهید عزیز برای نسل جوان اهتمام شود.
وی همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز خاظر نشان کرد : تجلیل از حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت موجب تقویت ترویج تفکر و مکتب حاج‌قاسم خواهد شد و در این زمینه دستگاه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و گروه های مردمی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha