۶ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85335924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال به حوزه کشاورزی همدان

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال در سفر پُر خیر و برکت سال گذشته رییس‌جمهور به همدان به حوزه کشاورزی و آبخیزداری این استان اختصاص پیدا کرد که موجب تحول این بخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌ فرزاد چهارشنبه شب در نشست با قائم‌مقام و معاون برنامه‌ریزی وزیر جهادکشاورزی، گفت: همکاری بانک کشاورزی در بخش تولید قابل تقدیر است و امیدواریم حمایت‌های بیشتری از تولید و کشاورزی داشته باشند.

استاندار همدان افزود: آمادگی اجرای طرح هزار روستا، هزار دامداری توسط سازمان جهادکشاورزی استان را داریم.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: واحدهای دام و طیور صنعتی حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح تعریف شده که نیاز به تسهیلات دارد و خواستار حمایت بیشتر وزارت جهاد کشاورزی به این موزه هستیم.

وی با بیان اینکه در نقاط کم تر توسعه یافته همدان نیز طرح های کشاورزی قابل توجهی اجرا شده است، افزود: در شهرستان درگزین بیش از ۱۳۰ طرح در حوزه‌ی قنوات انجام شده و ۷۷ رشته قنات بازسازی و مسیرها و جاده‌های بین مزارع روستایی بهسازی و بازسازی شده است.

حمایت از ایجاد شهرک سیر در همدان

کاظم خاوازی قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی نیز در این نشست تأکید کرد: برای ایجاد شهرک سیر در همدان از هیچ حمایت و پیشتیبانی دریغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: با همت و راهبری استاندار اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌ کشاورزی در استان اتفاق افتاده است.

خاوازی اضافه کرد: امروز با کشاورزان مناطق فامنین و قهاوند دیدار و مسائل آنها را بررسی کردیم.

وی افزود: در راستای ارتقای بهره‌وری تصمیماتی برای مناطقی که نیازمند لایروبی قنوات و آبرسانی بود گرفته شد و امیدواریم کشاورزان بتوانند آب را فقط به اندازه‌ نیاز مصرف کنند.

خاوازی همچنین گفت: برای احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری در استان همدان پشتیبانی و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha