استاندار تهران: فضای تبلیغات انتخابات برای همه نامزدها عادلانه شد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به تصویب طرح قانون انتخابات گفت: با این قانون، فضای تبلیغات انتخاباتی برای همه نامزدها عادلانه و یکسان شد.

علیرضا فخاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدا بر پایه مردم سالاری تکیه زد و با همین رای و نظر مردم پس از چند دهه درخت انقلاب تنومند شده و به بالندگی رسیده است.

وی اظهار کرد: در دوره‌های گذشته فضای تبلیغاتی برای همه نامزدها یکسان نبود و شاید آن فردی که توان مالی بهتری داشت می‌توانست تبلیغات بیشتری هم داشته باشد.

استاندار تهران ادامه داد: در این انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فضای تبلیغاتی برای همه نامزدها بصورت عادلانه فراهم شد و آنها می‌توانند در یک فضایی کاملا آزاد برنامه‌های خود را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار تهران: تبلیغات انتخابات برای همه کاندیداها عادلانه شد

فخاری با بیان اینکه استان تهران ۳۵ کرسی در مجلس دارد، گفت: ثبت نام در این استان همچون سایر دیگر مناطق کشور با استقبال خوب و بی نظیری همراه بود ‌بطوریکه در انتخابات پیش رو برای هر کرسی مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیش از ۱۵۰ نفر رقابت می‌کنند.

استاندار تهران تاکید کرد: در این رقابت انتخاباتی برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و همچنین تبلیغات نامزدها هماهنگی خوبی با سازمان‌های مربوطه از جمله صدا وسیما و رسانه‌ها انجام شده است.

به گفته وی، شبکه پنج سیما که متعلق به مردم استان تهران است برنامه‌های مفصلی تدارک دیده و نامزدها می‌توانند در یک فضای عادلانه و بدون پرداخت هزینه، تبلیغات خود را در یک چارچوب مشخص و بطور یکسان از طریق این شبکه انجام دهند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha