۷ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85336012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان افسران صهیونیست به تاکتیک غلط نظامی در جنگ غزه

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیست با اشاره به اذعان افسران اشغالگران درباره نادرست بودن روند اداره جنگ غزه از احتمال گسترش جنگ محدود کنونی میان حزب الله و این رژیم به یک جنگ گسترده نیز خبر داده است.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از النشره، رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که ستاد فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی به اطلاع مقامات سیاسی این رژیم رسانده که سال ۲۰۲۴ سال جنگ خواهد بود.

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: راهکار سحرآمیزی با نابودی سازمان تروریستی وجود ندارد. درگیری شدید و سرنوشت ساز است و ما به رهبران حماس خواهیم رسید چه یک هفته یا چند ماه طول بکشد.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: انتقادات داخل ارتش اسرائیل درباره اداره جنگ وجود دارد. افسرانی که در جنگ زمینی در غزه مشارکت کرده اند. گشودن جبهه خان یونس به موازات جبهه شمال غزه را نادرست دانسته و از مقاومت شدید مبارزان فلسطینی در شمال غزه خبر داده که نیاز به نیرو و تجهیزات زیادی دارد.

یدیعوت آحارونت در ادامه آورده است: تداوم جنگ در سال آینده میلادی به جنگ غزه محدود نمی شود و احتمال توسعه جنگ میان اسرائیل و حزب الله از حالت محدود کنونی آن به جنگ فراگیر وجود دارد.

این در حالی است که صبح امروز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سرگرد ذخیره آساو بنحاش توبول از نیروهای گردان ۷۷ سار میگولان در جنوب غزه، سروان ذخیره نیریا زیسک از تیپ‌ زرهی گردان ۵۲ در مرکز غزه و سرگرد دویر دیوید فیما ۳۲ ساله جانشین فرمانده گردان ۱۹۸ در مرکز غزه کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی افزوده است، ۳ نظامی دیگر نیز در جریان عملیات در غزه به شدت زخمی شدند.

از آغاز تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون ۱۷۳ نظامی رژیم صهیونیستی کشته شدند و شمار نظامیانی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی کشته شدند نیز بنابر آمار اعلامی از سوی رژیم صهیونیستی به ۵۰۱ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند. این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند اختلاف زیادی دارد. آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که شماری از نظامیانی که در نبردهای نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha