نتایج مسابقات لیگ والیبال جوانان کشور در شهرکرد

شهرکرد-ایرنا- سومین روز مسابقات لیگ جوانان کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری چهارشنبه‌شب پیگیری شد و مدعیان در این روز دوم با دست پر سالن را ترک کردند.

به گزارش ایرنا، در دومین روز لیگ برتر جوانان کشور هفت دیدار برگزار شد که تیم‌های پاس گرگان، طبیعت تهران، ایفاسرام اردکان و فولاد سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دومین روز این رقابت‌ها با هفت دیدار پیگیری شد و تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، طبیعت، پاس گرگان، شهرداری ارومیه، سایپا، ایفاسرام اردکان و فولاد سیرجان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

در این دیدارها گیتی‌پسند سه بر صفر مس رفسنجان را شکست داد، دیدار تیم های طبیعت تهران و شف هوو با حساب سه بر یک به نفع تیمی تهرانی خاتمه یافت و پیکان نیز ۲ بر سه برابر پاس گرگان شکست خورد و شهرداری ارومیه نیز سه بر ۲ از سد شهداب یزد گذشت.

در سومین روز از این رقابت ها نیز شهرداری ارومیه ۲ بر سه مغلوب چادر ملو شد، دیدار ایفاسرام و سیرجان با سه بر یک به صعود تیم سیرجانی خاتمه یافت و نیان الکترونیک ۲ بر سه مغلوب سایپا شد، شهداب یزد سه بر صفر شهرداری گنبد را شکست داد،پیکان سه بر ۲ از سد طبیعت تهران گذشت، هورسان سه بر صفر نتیجه را به شف‌هو واگذار کرد.

در دیگر دیدارهای این گروه، مس رفسنجان با نتیجه سه بر صفر مغلوب پاس گرگان شد، سایپا سه بر ۲ چادرملو را شکست داد، ایفاسرام سه از یک شهرداری گنبد گذشت و نیان‌الکترونیک نیز یک بر سه از فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد.

مسابقات والیبال جوانان کشور در چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۴ تیم منتخب در ۲ گروه در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال رده سنی زیر ۲۰ سال پسر باشگاه‌های برتر کشور از دوشنبه چهارم دی‌ماه به میزبانی شهرکرد آغاز شد و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود.

در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۱۵ تیم در قالب دو گروه به مصاف هم خواهند رفت و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

در گروه A این رقابت‌ها تیم‌های طبیعت تهران، پیکان، پاس گرگان، شف‌هوو(تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر ایران)، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر، مس رفسنجان حضور دارند.

در گروه B نیز تیم‌های ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه، چادرملو اردکان، سایپا، شهداب یزد، فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، نیان اکترونیک مشهد با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha