اجرای محدودیت ترافیکی در محدوده محل برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید موسوی

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران بزرگ گفت که در محور ۱۷ شهریور از خیابان شهبازی تا میدان امام حسین(ع) یک محدودیت ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سیدرضی موسوی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ اسماعیل احسان پور روز پنجشنبه در گفت وگویی در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی این مراسم اظهار کرد: طرح انتظامی ترافیکی این مراسم باشکوه از ساعت ۶ صبح به اجرا در آمده و هیچ مشکل ترافیکی در محدوده برگزاری نداریم.

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی خاصی هم برای تردد خودروها نداریم و فقط در محور ۱۷ شهریور از خیابان شهبازی تا میدان امام حسین(ع) یک محدودیت ترافیکی در حال اجرا است.

سرهنگ احسان پور یادآور شد: تردد خودروها در سایر معابر تهران به حالت عادی خود در جریان است.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سیدرضی موسوی با حضور مردم قدردان پایتخت و برخی از مسوولان در میدان آیینی امام حسین(ع) از ساعتی پیش آغاز شده است.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه چهارم دی ۱۴۰۲ در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در کنار پیکر سردار شهید سید رضی موسوی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند.

رهبر انقلاب با تسلیت به خانواده شهید و قدردانی از جهاد خستگی ناپذیر شهید سیدرضی موسوی برای این شهید همنشینی با اوصیاء و اولیاء الهی و علو درجات مسئلت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha