۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85336137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چراغ اکران فیلم‌های " سینما حقیقت "در بوشهر روشن شد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اکران فیلم‌های منتخب هفدهمین جشنواره مستند سینما حقیقت با اکران مستند "ناخدا" در این استان آغاز شد.

" عبدالرحیم افروغ " روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۱۲ فیلم منتخب هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران "سینما حقیقت" به مدت سه روز در سینما شهید آوینی به روی پرده خواهد رفت.

وی بیان کرد: "ناخدا، عیدوک، دختران باد و قوی‌دل" در روز اول، "آذرآبادگان، دختر کوه نور، آخرین کوسه نهنگ و دوئل بوکمال" در روز دوم و "خانواده خلج، پورزال، بی‌قرار و آب بندان" در روز سوم به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: "آخرین کوسه نهنگ" اثر رامتین بالف هنرمند برجسته بوشهری در این رویداد حضور داشت که در پنج بخش نامزد دریافت جایزه بود و موفق به کسب رتبه برتر و تندیس جشنواره در ۲ بخش موسیقی و تصویربرداری شد.

افروغ ادامه داد: برگزاری جشنواره مستند در استان می‌تواند علاوه بر تشویق جوانان فعال این حوزه به فعالیت، زمینه رشد و ارتقای هنر فیلم‌سازی را فراهم کند.

وی عنوان کرد: جشنواره سینما حقیقت مهمترین رویداد فیلم در بخش مستند است که برگزاری هفده دوره از این جشنواره خود نشان از جایگاه و اهمیت مستند در بین سینماگران دارد.

افروغ یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت مستند مور دنظر را از گیشه درب سینما تهیه و به تماشای فیلم بنشینند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران "سینما حقیقت" از تاریخ ۲۷ آذرماه تا ۲ دیماه سال جاری به دبیری محمد حمیدی‌مقدم در پردیس چارسو تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha