اعضای باند سارقان حرفه‌ای در بیرجند دستگیر شدند

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: اعضای باند سارقان حرفه‌ای کابل مخابراتی و برق با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان بیرجند شناسایی و دستگیر شدند.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ کاظم صادقی روز پنجشنبه دراین باره اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات از شبکه‌های توزیع شهری و فشار قوی در سطح شهرستان بیرجند موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی سارقان شده و همچنین کاراگاهان با اشراف اطلاعاتی، باند سه نفره سارقان حرفه‌ای را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که سارقان در اظهارات خود به ۱۰ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی و برق اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارقان دستگیر شده، چهار نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیری کابل و مس ذوب شده از مخفی‌گاه متهمان، اظهار کرد: در این رابطه نیز چهار واحد صنفی خرید و فروش ضایعات کابل های سرقتی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.

سرهنگ صادقی از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در طول شبانه روز با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام و درتامین نظم و امنیت پلیس را یاری دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha