۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85336226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج: دولت در توسعه زیرساخت‌های کردستان اهتمام ویژه دارد

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: دولت سیزدهم با نگاه ویژه به کردستان برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی در این استان اهتمام ویژه دارد و این تلاش با افتتاح طرح‌های مهمی هم چون راه آهن سنندج-تهران قابل مشاهده است.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز پنجشنبه در جریان بازدید از کارخانه پتروشیمی کردستان، با اشاره به اینکه این استان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های فراوان، از لحاظ صنعتی ضعیف است، اظهار کرد: بهبود زیرساخت‌ها نقش موثری در آینده صنعتی استان خواهد داشت لذا باید به این مهم توجه اساسی شود.

وی به اتصال سنندج به خط ریلی کشور اشاره کرد و گفت: پیوستن سنندج به خط ریلی، هزینه‌های حمل و نقل برای تامین مواد اولیه و رساندن محصولات تولیدی را به بازارها به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد و زمینه‌ حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم می‌کند.

فرماندار سنندج واحدهای صنعتی نظیر پتروشیمی کردستان را جزو صنایع پیشران دانست و افزود: این کارخانه منجر به ایجاد تحرک در بخش صنعت می‌شود و صنایع پایین دستی آنها می‌تواند اشتغال زا باشند.

عسکری ادامه داد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از شرکت پتروشیمی کردستان انتظار می‌رود به صورت هدفمند در امور عام المنفه و حمایتی ورود پیدا کند.

فرماندار سنندح در پایان ضمن قدردانی از زحمات قادرزاده مدیرعامل پیشین این شرکت برای محمدرضا توسلی زاده در کسوت مدیرعامل جدید پتروشیمی کردستان آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha