۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85336398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در قزوین

۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85336398
کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۱۹ کیلو و ۵۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز پنجشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از انتقال و جا به جایی یک محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد.

وی ادامه داد: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از راه های ارتباطی در شهرستان تاکستان، سرانجام خودرو پراید حامل موادمخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: در نهایت و طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودرو حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آن، مقدار ۱۹ کیلو و ۵۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری سه حامل موادمخدر در این عملیات و یک سوداگر مرگ، تصرحی کرد: ماموران انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

کشف ۲ کیلوگرم حشیش از یک واحد مسکونی در قزوین

ریییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۲ کیلوگرم حشیش از یک واحد مسکونی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی، اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یکی از واحدهای مسکونی شهر قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تاکید کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در اقدامی غافلگیرانه به محل مورد شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن، ۲ کیلوگرم حشیش را کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

رییس پلیس موادمخدر استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید و فروش و نگهداری موادمخدر، مراتب را در اسرع وقت به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha