استاندار تهران: تکثر اهداف شهید سلیمانی در عالم تبدیل به مکتب مقدس جهان‌ساز شد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به اهداف والای سردار دلها نسبت به اسلام و انقلاب گفت: تکثر اهداف حاج قاسم در عالم تبدیل به مکتبی مقدس و جهان ساز شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری روز پنجشنبه در ویژه مراسم تقدیر از دختران برگزیده حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اهداف اجرایی این مراسم اظهار کرد: این مراسم با هدف شناخت و تبیین مکتب ایشان و همچنین راه و منش و برنامه‌های سردار دلها برای تعالی بخشی نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی و اهداف والای انقلاب تشکیل شد.

وی در ادامه در راستای تبیین اهداف حاج قاسم سلیمانی برای نسل جدید انقلاب اضافه کرد: این برنامه و برنامه‌های دیگر نشان داد که دختران مکتب حاج قاسم سلیمانی در مسیر اهداف این سردار بزرگ مقاومت، ثابت قدم استوار و با هدف مقدس پای به عرصه گذاشتند و در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی این شهید والامقام به نتیجه می‌رسند.

استاندار تهران در ادامه به مسیر تکثیر اهداف حاج قاسم سلیمانی در جهان اشاره کرد و افزود: حاج قاسم یک نماد است و این نماد وقتی که تکثر پیدا می‌کند تبدیل به مکتب می‌شود و این ساز و کار به انسان جایگاه تجلی بخش را نشان می‌دهد در واقع تکثر اهداف حاج قاسم در عالم تبدیل به مکتبی مقدس و جهان ساز شد.

وی یادآور شد: قطع به یقین این ساز و کار تبدیل به راهنمایی برای دیگران می‌شود و یک جریان طوفنده و روبه رشد را برای انسان سازی و جهان سازی و تقویت بنیان‌های تمدن ساز که پرچمدار آن امام عصر(عج) خواهد بود، شکل می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha