۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 85336518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلخکامی محتکر شکر در بابل

۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 85336518
تلخکامی محتکر شکر در بابل

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با تلاش عوامل نیروی انتظامی ۲۵ تن شکر که توسط یک محتکر انبار شده بود، کشف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر احتکار شکر توسط فردی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش گتاب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند و در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم ۲۵ تن شکر که به صورت غیرقانونی انباشت و احتکار شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ارزش کالای احتکار کشف شده را بنا به نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خواند و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده نیز به سازمان مربوطه تحویل شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت این افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha