۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85336555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمدی: هدفم حضور در المپیک است/برای بهترین نتیجه به میدان خواهم رفت

قم- ایرنا- دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جهان، گفت: کشتی‌گیران بزرگی در وزن ۸۷ کیلوگرم حضور دارند، اما من برای کسب بهترین نتیجه در المپیک به میدان خواهم رفت.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، علیرضا مهمدی پس از کسب عنوان قهرمانی وزن ۸۷ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و من نیز با هدف کسب عنوان قهرمانی در این وزن المپیکی به میدان رفتم. خدا را شکر در وزن جدید توانستم به هدفی که داشتم برسم و صاحب مدال طلا شوم.

دارنده مدال نقره جهان درباره برنامه کادر فنی برای کسب سهمیه المپیک در این وزن، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم به مسابقات کسب سهمیه المپیک بروم و با ارائه بهترین کشتی‌ها برای ایران صاحب سهمیه المپیک شوم.

وی درباره کار سخت خود در این وزن المپیکی، گفت: همانطور که توانستم در سال اول حضور در تیم ملی بزرگسالان به مدال جهانی برسم این اعتماد به نفس را دارم که تمام بزرگان وزن ۸۷ کیلوگرم را نیز شکست بدهم. کشتی‌گیران خوبی در این وزن حاضر هستند، اما من برای کسب بهترین نتیجه به میدان می روم.

مهمدی بیان کرد: در وزن جدید مشکل خاصی ندارم و خدا را شکر راحت بودم. کشتی‌های خوبی گرفتم و قطعا هر چه به جلو بروم بهتر خواهم شد. در این مسابقات نیز مدعیان داخلی حضور داشتند و رقابتها سطح بالایی داشت. تمام هدفم این است که به عنوان نماینده ایران در المپیک به بهترین مدال برسم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha