برترین‌های رویداد ملی حل نیازهای فناوری حوزه گردشگری سمنان انتخاب شدند

شاهرود - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: سه طرح فناورانه با رویکرد رونق و توسعه گردشگری پس از ۲ روز ارایه ایده و محصولات شرکت کنندگان به عنوان برتر انتخاب شدند.

محسن نظری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰۰ طرح از سراسر کشور برای حضور در رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری نوین طی هشت ماه به دبیرخانه ارسال شد.

وی به برگزاری این رویداد ملی طی روزهای ششم و هفتم دی‌ماه در محل پارک علم و فناوری استان سمنان اشاره کرد و گفت: ارایه ایده‌ها، محصولات و نشست‌های تخصصی، معرفی درگاه‌ها(پنل) و نشست‌های هم‌اندیشی در راستای اهداف این رویداد انجام شد.

سه طرح برتر در رویداد ملی حل نیازهای فناوری حوزه گردشگری استان سمنان انتخاب شدند

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و محصولات آنها به منظور رونق و توسعه حوزه گردشگری در استان است.

نظری با بیان اینکه سه طرح برتر برای سرمایه‌گذاری در استان سمنان انتخاب شدند، ابراز کرد: پس از انتخاب طرح‌های برتر قراردادی سه جانبه بین پارک علم و فناوری استان، اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شرکت دانش‌بنیان منعقد شد تا زمینه فعالیت برای آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد برای حل ۹ نیاز و چالش محوری حوزه گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت افزوده، راهنمای صوتی، تصاویر ۳۶۰ درجه، سفرهای بومی و محلی، معرفی اقامتگاه‌ها، پویانمایی (انیمیشن)، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتل‌داری و راهنمای مسافران گردشگران با رویکرد فناورانه از جمله محورهای این رویداد بود.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه داد: در پایان این رویداد ۲ روزه از پنج طرح برگزیده نیز با اهدای جوایز تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود مستقر است و دارای ۶ پردیس تملیکی در کل استان است.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha