مردم کردستان برچسب مشارکت کم در انتخابات را خنثی کنند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مردم استان برچسب دشمن مبنی بر کمترین مشارکت در انتخابات را با حضور پرشور و حماسی خود خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه پنجشنبه در مسجد جامع روستای هزارخانی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد اظهار کرد: انتخابات اسفند ماراتن سیاسی بسیار مهمی است که مردم کردستان با حضور گسترده پای صندوق‌های رای، توطئه بدخواهان و دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم کردستان قدرشناس ترین مردم کشور هستند، افزود: دشمنانی که چشم طمع به منطقه کردستان داشته‌اند، تلاش می‌کردند استان را ناامن جلوه دهند اما با سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ و کوشش مسوولان دلسوز از جمله دولت سیزدهم، این برچسب برداشته شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: این استان و شهرستان سروآباد محروم نیست، چرا که دارای نعمت‌های خدادادی فراوانی است اما به هر دلیلی طی سال‌های گذشته محرومیتی بر آن عارض شده که باید برطرف شود.

زارعی کوشا با بیان اینکه شهرستان سروآباد و هورامان ظرفیت‌های گردشگری استان محسوب می‌شوند، ادامه داد: هورامان میراث ملموس و طبیعی استان و تدین و اصالت و محبت مردم این شهر، میراث ناملموس است.

وی به انجام ۱۱۵ سفر شهرستانی در ۲۵ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: هفته دولت سال آینده، مشکل جاده روستای هزارخانی و اینترنت آن برطرف می‌شود.

استاندار کردستان، استان را پرچمدار سفرهای رییس جمهور در کشور دانست و افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور به کردستان، پروژه‌های مهمی از جمله راه آهن همدان - سنندج و فرودگاه سقز، به بهره برداری رسید و با وجود تلاش دشمنان برای منصرف کردن مردم، شهروندان استان استقبال بسیار گرمی از رییس جمهور داشتند.

زارعی کوشا ادامه داد: برای رفع محرومیت و کاهش فاصله با استان‌های دیگر در بحث توسعه، نیازمند همدلی و تلاش برای جلب توجه ویژه دولت به منطقه است.

امام جمعه سروآباد هم بر لزوم همت مضاعف برای توسعه این شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم روستای هزارخانی با خاندان رسالت پیمان ناگسستنی داشته‌اند.

ماموستا سیدعبدالقادر حسینی افزود: نظام اسلامی همواره برای مردم کردستان از جمله منطقه سروآباد مایه افتخار، توسعه و رونق است و قدردان دولتمردان تلاشگر به ویژه استاندار هستیم.

میز خدمت استاندار کردستان، نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و ۳۸ مدیرکل ادارات در مسجد شیخ رضا کسنزانی روستای هزارخانی برپا شد.

روستای هزارخانی در هفت کیلومتری شهر سروآباد قرار گرفته و هزار و ۱۵ نفر جمعیت دارد.

سروآباد هم در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha