درویش: صحبت‌های خطیر علیه پرسپولیس جعلی است/ گل‌محمدی برای بازگشت لوکادیا شرط گذاشته است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است که صحبت‌های مدیرعامل استقلال علیه این تیم جعلی است.

به گزارش ایرنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از برد این تیم برابر نساجی، گفت:بازی خوبی بود و بچه‌ها به دلیل اینکه باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و در کورس قهرمانی ‌می‌ماندیم، استرس زیادی داشتند. مصدومان زیادی داریم و بچه‌ها پرتوان ظاهر شدند و در این بازی پیروز شدیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس برخلاف استقلال با حداقل گل در این بازی پیروز شد، اظهار داشت: هر بازی شرایط خودش را دارد و در این بازی تغییراتی در ترکیب به دلیل مصدومیت و شرایط بازی انجام شد. مهم برد و کسب سه امتیاز بود. نساجی هم دفاعی بازی کرد و این کار را برای ما سخت کرد.

درویش درباره اظهارش به کمیته اخلاق، تصریح کرد:اسم کمیته اخلاق را باید به کمیته صیانت از مسئولین فدراسیون تغییر بدهیم، چند ماه است که مسئولان نهادهای نظارتی چند نامه درباره یکی از فوتبالی‌ها به این کمیته زده‌اند اما جواب نگرفته‌اند. اما ساعت ۸ شب مصاحبه کردم و ساعت ۸ و ربع احضار شدم، نمی‌دانم کجا جلسه می‌گذارند، شاید در خانه‌شان جلسه می‌گذارند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره صحبت‌های مدیرعامل استقلال علیه پرسپولیس، یادآور شد: صحبت‌های خطیر علیه ما جعلی است و علیه ما صحبت نمی‌کند.

وی در ادامه درباره قرارداد ۱۱۰ میلیاردی دو ساله دروازه‌بان سپاهان که سال اول ۱۰ میلیارد و سال دوم ۱۱۰ میلیارد ثبت شده است، گفت: دو سه ما پیش مصاحبه کردم و گفتم که پس از کسر امتیاز از سپاهان، از ما هم بدون بهانه امتیاز کسر کردند تا بعدا به این بهانه امتیاز سپاهان را برگردانند و بگویند امتیاز شما را هم برگرداندیم. چطور از ما به دلیل اصلاح قرارداد یک امتیاز کم کردند اما از تراکتور که ۶ قرارداد را اصلاح کرد، امتیازی کم نکرده‌اند.

درویش درباره نامه نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اضافه شدن به سقف بودجه استقلال، گفت: شنیدمآقای قنبرزاده در نامه‌ای خواهان رسیدن سقف بودجه استقلال به ۳۲۵ شده است. این توهین به شعور مردم است. همه می‌دانند که مجوز حرفه‌ای را کنفدارسیون فوتبال آسیا و کمیته بدوی می‌دهد. بعید می‌دانم آقای قنبرزاده چنین نامه‌ای داده باشد اما در صورت نامه دادن به کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم.مجوز حرفه‌ای را AFC می‌دهد. زمان مجوز حرفه‌ای فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان رسیده؛ نه تنها قنبرزاده بلکه رئیس فدراسیون و وزیر ورزش هم نمی تواند این مجوز را بدهد. اگر استقلال این مجوز را داشت چرا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکرد و مجوز نگرفت؟

وی درباره اینکه آیا سقف بودجه به عدم ورشکستگی باشگاه‌ها کمک می‌کند، اظهار داشت:ا ین قانون نیست، اجرایی هم نشد. یکی از مصوبات خوب چند سال گذشته بود البته اگر فدراسیون جرأت اجرا داشت. مهم عملیاتی شدن است. شما نگاه کنید یک بازیکن استقلال فصل گذشته ۱۴ میلیارد قراردادش بوده ولی امسال نوشتن ۱۶۰ میلیون تومان؛ یعنی از کمترین حقوق تأمین اجتماعی هم کمتر. این یعنی ما باید به بی قانونی عادت کنیم. این کجای قانون است؟

درویش افزود: اگر فدراسیون توانایی اجرای قانون را نداشت بهتر بود یا قانون را نگذارد یا اجازه دهد کسانی که جرأت دارند این کار را کنند. کسانی که بیشترین بضاعت مالی را دارند سود بردند و فقط پرسپولیس ضرر کرد،‌ چون فکر کردیم باید به این قانون عمل کنیم. آقای گل محمدی دو سه بازیکن را معرفی کرده بود ولی رقم آنها بالاتر بود و نتوانستیم این کار را کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا در فصل نقل‌وانتقلات نیم فصل بدون توجه به سقف بودجه، بازیکن خواهید گرفت، تاکید کرد: خودشان اعلام کردند مشکلی نیست و کار خودتان را کنید اما به شرطی که بودجه فدراسیون را هم تأمین کنید! ما هم گفتیم عیبی ندارد! شما جرائم را ببینید؛ این جرائم کجای قانون آمده است؟ بهتر بود می‌گفتند فدراسیون مشکلات مالی دارد و شما برطرف کنید.

درویش در مورد ادعای علی خطیر درباره اینکه برخی از مسئولام پرسپولیس اقدام به انتشار نامه جعل باشگاه استقلال کرده‌اند، گفت: امکان ندارد آقای خطیر این را بگوید؛ من او را می‌شناسم. این‌ها را خطیرِ جعلی می‌گویند!

وی درباره ادعای رضا جاودانی درباره فرصت داد به پرسپولیس برای اصلاح قرارداد گئورگی گولسیانی، تصریم کرد: وقتی کسی ایران نیست چه کار باید کنیم. آن زمان هنوز جریان جعل را یاد نگرفته بودیم! اگر الان بود شاید می‌توانستیم این کار را کنیم! وقتی بازیکن ایران نبود چطور قرارداد را اصلاح می‌کردیم؟ به جز جعل کار دیگری هم می‌توانستیم کنیم؟م

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازگشت یورگن لوکادیا به پرسپولیس هم گفت: گفته بودیم ااگر لوکادیا تمایل دارد می‌توانیم با او مذاکره کنیم ولی هنوز به ما جواب نداده است. گل‌محمدی هم اشاره کرده است که اگر لوکادیا شرایط پرسپولیس را بپذیرد می‌تواند دوباره پرسپولیس بیاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha