۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85336880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم در حماسه ۹ دی با دفاع از حریم ولایت توطئه دشمنان را خنثی کردند

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: ملت بزرگ ایران در حماسه ۹ دی با دفاع از حریم ولایت توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند و برای آنان که کف خیابان را راه رسیدن به مطامع خود قرار داده بودند جواب کوبنده ای دادند.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی شامگاه پنجشنبه در جلسه خیرا سلامت شهرستان بهارستان به انتخابات پیش روز اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ارکان اصلی انتخابات، خود مردم هستند.

وی اظهار داشت: ۲ رخداد بسیار مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم و همه انتخابات ها در دوره خود از حساسیت برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مولفه هایی که نظام ما را بیمه کرده حضور مردم در انتخابات و جمهوری اسلامی برخاسته از مردم است و این مردم ضامن بقای نظام هستند به گونه ای که همه ارکان نظام را خود مردم انتخاب می کنند.

نوحی اضافه کرد: انتخابات هم توسط خود مردم برگزار می شود، بطوریکه تمام عوامل اجرایی و نظارت انتخابات را خود مردم تعیین می‌کنند، رأی دهندگان و رای گیرندگان همگی خود مردم هستند.

فرماندار بهارستان یادآور شد: دشمن سعی دارد به چهار راهبرد انتخابات امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت جدشه وارد کند، به همین خاطر در پی مشارکت حداقلی در انتخابات است.

وی تاکید کرد: ایجاد ناامنی و برهم زدن شناخت مردم نسبت به وضعیت جامعه از نقشه های دشمنان است که بعضاً اثر آن در جنگ های ترکیبی و شناختی دیده می‌شود البته با ایجاد امید و نشاط می توان جلوی اهداف آنان را گرفت.

این مسئول ادامه داد: مشارکت در انتخابات در توسعه اقتصادی، علمی ، سیاسی، اجتماعی، عمران و آبادانی و تامین امنیت اثرگذار است حتی قدرت چانه زنی در مجامع بین المللی و با دشمن را بالا می برد، بنابراین نباید بی تفاوت باشیم.

فرماندار بهارستان خطاب به مجمع خیرین گفت: هر کدام از شما می‌توانید جریان سازی کنید اگر مشارکت حداکثری باشد امنیت بدنبال آن خواهد بود یک رقابت بسیار بالا با حضور همه گرایش ها شکل خواهد گرفت و سلامت انتخابات را نیز چون خود مردم مجری آن هستند تضمین خواهد شد.

نوحی در ادامه به جنگ غزه پرداخت و افزود: رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام هر موقع در تنگنا قرار گرفتند برای برون رفت از مشکلات و ارتباط مشکلات خود به برون از جبهه مقاومت، سعی داشتند ایران را در جنگ بصورت مستقیم درگیر کنند اما پاسخ دشمنان توسط نیروهای مقاومت داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha